Jonas De Roeck: “Er verdiende maar één ploeg te winnen”
Dat de periodetitel naar Limburg ging vond hij niet zo erg, hooguit een beetje jammer. Trainer Jonas De Roeck was vooral blij dat het aanvallend voetbal van zijn ploeg met drie punten werd beloond. Jonas De Roeck: De eerste helft was wat rommelig van onze kant. Verdedigend maakten we teveel fouten, met een tegendoelpunt tot […]




